2011.09.25


2 sjukt "fina" bilder från i fredags på mig..


Gjorde lite ljusa slingor på mig själv med mössan, tack hanna som hjälpte till lite där back.
Jag ville ha det lite ljusare men man ska inte tänka på att det är slinger det ska se helt naturligt ut.
Och fick det ungefär så jag hade tänkt mig så blev jätte nöjd!! :)


Har ju festat både fredag och lördag.. Men lördagen blev bra förutom att jag mådde piss i början (allergisk och bakis). Men vi drog på hemma fest sen var sjukt mycket folk och blev riktigt kul, förutom att det var lite brudar som verkade bara vara ute efter tjaffs. Men dom kan få sitta och viska sedan titta med sin blickar medan vi har sjukt kul genom att dansa som aldrig förr och bara vara oss själva till 100% . ;)

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0