2011.01.03

tänkte sammanfatta om nyår, av de jag minns!

drog först till karro.j med alla tjejerna. vi lagade mat tillsammans, pratade massa och åt gott. vi drog vidare sen till slagsta på fest. hade kul, drack, sjöng och sånt. vi tjejer tog bussen till stan, ramlade om kull när vi var på väg till bussen haha! nere på stan stod alla vi tjejer och drack champagne och pussades så klart, vad är 12 slaget utan en puss inget 12 slag! :) . flög om kull när vi stod där med haha!, så jävla klantig jag är.. vi skulle till nån fest sen men vi kom inte in så drog tbx till slagsta men blev inte kvar där länge alla var tvungen att dra. så drog med michaela till bussen. hon drog sen så jag följde med tim och andreas, men drog sen istället och möte mamma.

ja nu vet ni ungefär hut mitt nyår var !

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0