jessicameriläinen

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 88 tror jag.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? typ 1
Vad tycker du om kärlek? kan väl vara gulligt. och jobbigt.
När kramade du någon sist? Idag.
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? ja
När kysste/hånglade du med någon sist? typ två veckor sen
Ångrar du det? ja, faktiskt
Är du singel ? ja
När fick du senast en komplimang? igår
Har du hånglat med någon av samma kön? ja, på skämt.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej tror inte det.
Hånglat med nån riktigt ful: ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja, i mina ungre dar
Gjort något riktigt dumt? nej inte vad jag kommer på.
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Blivit polisanmäld? nej
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? ja
Skämts över dig själv? ja
Sagt jag älskar dig och menat det? men ja
Tar du droger? nej
Dricker du? inte just nu
Vilka kläder sover du i? mina kläder?
Varit kär? ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? vet inte
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? ja, absolut
Vill du ha barn? ja

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag
Du fick ett SMS av: Amanda Jonsson
Såg dig gråta? inte en aning. säkert mamma eller någon.
Fick dig att gråta? minns inte 
Du delade en cigg med? vet inte
Du gick på bio med? väldigt längesen. säker Sabina :)
Skällde på dig? typ min syster, som vanligt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Sjungit? alltid
Saknat någon? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0