hoppas du vart fin på skolfotot syster!

fan vilken dålig dag. börjar med att jag drar mig upp från sängen vid halv sju. snäll som jag är så ska jag hjälpa min syster med smink & hår, hon hade skolfoto. började med att sminka henne, sen ville hon ha lockar i håret som jag skulle göra med plattången. men hon tyckte jag gjorde fula lockar så hon letade överallt efter våran lock tong. men den hittade hon såklart inte. så jag började skälla på henne lite att hon kunde väl letat efter den igår m.m. så då började hon gråta. hon satte upp sitt hår i en tofs och sminket hade runnit bort med tårarna. hoppas du vart jätte ful på skolfotot! helt jävla ovärt att gå upp HALV SJU!!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0