fanformittliv.com

Idag, kom jag hem bara för att hitta en tubsocka, som jag brukade onanera med, på sängen. På sockans ände var en mun, ögon och ögonbryn dit-målat och en lapp bredvid som löd: "Med tanke på att du har svårt att hitta en riktig flickvän, så hjälpte jag dig genom att göra din nuvarande sötare, hälsningar Mamma." FFML

Idag, strulade jag med min flickvän för första gången ordentligt och hennes hand var på min penis, ovanför byxorna. Hon viskade sexigt i mitt öra "Bli hård för mig". Jag var hård. FFML

Idag, då jag duschade såg jag en skugga genom duschdraperiet. Jag rubbade draperiet lite, så föll en spindel ner i badkaret. Mesig som jag är så hoppar jag ur badkaret och springer skrikande och naken in på mitt rum. När jag har klätt på mig och skulle gå tillbaks för att se om spindeln låg kvar, så ser jag min lillasyster som säger: "Om jag inte just hade sett dina testiklar så hade jag kunnat svära på att mamma hade 2 döttrar". FFML

Idag masserade jag in tigerbalsam i mina stela axlar. Sedan bytte jag tampong. FFML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0