2010.09.13


två konstiga och fula bilder på mig men skulle bara vissa att jag har färgat håret. haha ser fan helt borta ut på andra bilden!!!

- har varit i skolan idag gick bra. gick till skolsyster eftersom jag fortfarande har ont i foten sen förra helgen när jag ramlade om kull (ovanligt) har vrickat foten, gör jätte ont när jag råka vrida foten eller böjer den i vissa lägen.. får inte anstränga foten på några veckor, inte hålla på att gå för mycket och ha foten i högläge. SKOJ! jag som tänkte börja springa igen, men det sket ju sig!!
påminnelse till mig själv: bli inte för full när du har klackskor, du ramlar bara och gör illa foten!

ska börja plugga nu har prov på onsdag.

puss
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0