svullna armar



har varit i skolan idag var en helt okej dag inget speciellt att säga om den. gick på stan med a, joel och danne ett tag innan danne och joel drog. jag och a väntade på stan tills alexander kom då tog vi bussen till sjukhuset för att jag skulle ta mina sprutor. fy fan vilka killar asså, dom satt och skratta hela tiden åt massa saker. men trevligt var det med sällskap förutom att a är en fegis när han såg mig få ena sprutan och när jag började blöda på armen, men tycker om dig iallafall ska du veta <3!
karro kom över när jag kommit hem mys. 

nu ska jag skriva klart ett papper som jag ska lämna in i morgon och börja sova efter det.


puss på mina underbara vänner
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0