slutar snart

sitter i datasalen och väntar på att vi ska kolla klart en film. i äntligen ska jag jobba med ett papper med frågor om mineralämnen men orkar inte och känns det som om jag börjar läsa om det här att jag kommer glömma bort det jag ska ha prov på imorgon. så får fixa frågorna i helgen istället! har skrivit klart matsedeln för en vecka inte det  roligast men nu är det gjort iallafall. gud vad roligt inlägg det här blir men har verkligen inget intressant att skriva så det får bli så här..

efter skolan drar jag och solar sen hem måste plugga matte och träna till provet jag har imorgon! och a kommer och sover över.

juste ska också försöka leta upp en lärare för han verkar ha svårt att komma ihåg vem jag är. så ska gå fram till han och säga: det är jag som är sabina leinonen och går i hr2b! han borde fan då komma ihåg vem jag är!!!

puss på skolsyster bara för att hon är så snäll
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0