sammanfattning på dom senaste dagarna

eftersom jag varit så dålig på att blogg!

2010.10.14 tor: drog till skolan med a, hade buffertdag gjorde ett prov, drog hem hände inte mycket, a kom och sov över.
2010.10.15 fre: drog till skolan med a, hade en helt okej skoldag, jessie och jag började förkröka hos mig i badkaret, senare kom a, alex och max till mig, drack, drog till stan, drog på fest i skogstorp, drog hem med jessie.
2010.10.16 lör: åkte till stockholm med mamma, åkte till moster, var med kusin, åkte till globen med mamma för att kolla på ladies night, drog hem till toni och hälsade på, åkte tbx till moster och sov.
2010.10.17 sön: gick på stan med moster och mamma, tog tåget hem, ica maxi, tråkade hemma.
2010.10.18 mån: skola, a följde med hem till mig, slappade hemma och kollade på harpers island, a sov kvar.
2010.10.19 tis: åkte till skolan med a, hade en lektion, åkte hem, a kom och sov över.
2010.10.20 ons: var hemma från skolan, mina och jessies uggs kom, jessie kom över och drog efter ett tag, a drog, jessie och hauta kom över, sov.
2010.10.21 tor: sovmorgon, drog till skolan, hade bara kök, åkte hem, slappat bara.

puss på att jag var duktig som skrev allt det här
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0