dag 1



15 saker om mig

1 jag pratar nästan aldrig med min pappa.
2 jag har varit kär 5 gånger på riktigt.
3 jag har en lillasyster som är thailänsk och finsk.
4 jag har gått i 4 olika skolar men jag tar det som 6 olika, räknar med gymnasie. 1an-3an slottskolan, 4an-halva 9an årby, slutet av 9an återvändarna den ligger på slottskolan, halva 1an eskil, slutet av 1an basklass hör till riman, började 1an igen på rinman som jag går nu.  
5 jag har har haft 2 mindre syskon till men båda dog efter några dagar dom föddes, 2 olika gånger.
6 jag har bott på 5 olika ställen.
7 jag är allergisk mot alla pälsdjur och naken katter/hund mer eller mindre.
8 jag älskar killar som luktar killparfym, haha.
9 jag har ramlat om kull 6 gånger på en dag.
10 jag har bott hos 2 olika avlastningsfamiljer när jag var mindre.
11 jag är oftas alltid på att festa, fast jag kan må hur dåligt=bakis som hellst.
12 jag älskar mina vänner.
13 jag har varit i thailand 1 gång i slutet av oktober det året tsunamin var.
14 jag dricker allt.
15 jag är kär.

/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0