2010.10.31




fre
: drog till krogen med jannina, sandy, daniel och mathias, fast mathias kom inte in haha han var för full! drog och mötte upp a och drog hem till mig och kollade film/sov.

lör: drog hem till a sen kom alex dit. åkte hem till alex sen ner till stan. gick till mc donals och åt sen till ett cafe och satte oss med några. alla vi tog bussen till fröslunda för det var lokalfest hade det kul med massa folk. blev kebabhuset när festen stängde. killarna drog och kom tbx efter ett tag skulle hem då med 2 personer. hände massa saker så drog hem själv. träffade en riktigt trevlig kille som började prata med mig om att han bakom var arg och att han hoppades att det skulle lösa sig och om det var en gammalt avensjukt ex men nej så var det verkligen inte.

men det löste sig tillslut och vi bestämmde att vi skulle glömma natten och det tänker jag också göra!

puss på att jag ska hämta lillasyster imorgon som jag saknar
/
b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0