2010.10.23


bild på ida och mig i skolan, från igår!


snart ska jag duscha sen plugga och börja fixa för ikväll, ska vara med a och folk tror jag.

igår drog jag hem till a och vara där. gick och mötte hans kompisar och kollade på film. kom hem tbx till a runt 1, la oss och sov direkt trötta som vi va. måste bara säga att a har världens sötast lillebror!! :)


ORKAR FAN INTE MED DIG! längtar tills jag har gått ut ur skolan då drar jag direkt här ifrån! -visst jag kommer säkert förstöra det här men då har jag iallafall försökt! -okej kalla mig alkholist. bryr mig fan inte, jag kanske är det!


puss på underbara a

/b


Kommentarer
Postat av: karro

finns om du behöver prata<3

2010-10-23 @ 17:35:18
Postat av: bina

tack gumman <333

2010-10-25 @ 23:24:35
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0