sandy och jag vi är goda vänner

min syster visade mig nyss massa gamla bilder. det fanns speciellt många på mig och Sandy. jag och Sandy har varit bästa vänner sedan jag gick i femma. det var så att man delade skåp med någon i klassen och dom vi brukade vara med delade med någon annan, så då bestämmde vi oss att dela tillsammas. ända sen dess har vi hållt ihop. har gjort så sjuka grejer med dig. vi var extra starka under fjortis perioden. vi skulle alltid ha samma kläder, vi brukade klä ut oss och sen gå runt med det till affären. det var också ganska jobbigt då man bråkade over allt som gick att bråka om.

vi är fortfarande jätte bra vänner även fast vi inte träffas så ofta. vi behöver inte vara varje dag heller, för vi vet vart vi har varandra och hon är den ända som jag kan berätta precis allt för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0