natti

ligger i sängen just nu och är jätte trött och ska börja sova. mår skit också inte kul!!

igår drog jag hem till karro för att förkröka med alla tjejer innan gymnasiefesten. drog till festen sen hade kul och dansade med alla tjejerna. men stör mig på äckliga killar som fanns där, det är inte okej att ni kommer och ställer er bakom mig och taffsar eller klämmer till mig på rumpan när jag går förbi, tur för killen att jag inte såg vem han var då jävlar hade helvetet brytit löst!!! orkade inte vara kvar på festen så drog till skogstorp på fest där a och massa folk var. karro, jessie, hauta och jonsson kom dit sen också. hade en kul kväll/natt men det ända dåliga var att det var svin kallt att gå till festen och där inne ett bra tag...

NU SKA JAG SOV!

puss på jessie
/b

Kommentarer
Postat av: Jessie

puss på dig också binis<3

2010-11-08 @ 09:19:44
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0