LÖRDAG

jag tror jag börjar bli sjuk igen, fan fan fan fan. fryser ihjäl och har ont i halsen.. slutade ju med mitt pencilin i fredags, har skött det jätte bra så fattar inte vart de kommer ifrån. jävla piss äckel anal arsel.

iallafall så igår var vi ungefär 15st tjejer hos karro och förferra. jätte mysigt, jätte trevligt, så länge jag minns. gick med sommarskor i högtgräs som de var frost i. smart tjej! när vi kom fram till lokomotivet dansade vi, drack ur våra fickpluntor(Hauta är cp) och gick ut i kylan med linne och kjol.. fryser när jag tänker på det. efter det åkte några av oss till skogstorp där de var helt okej. mådde inte sådär jätte bra så mami kom och hämtade mig och jonsson. då var klockan fyra, nio imorse kunde jag inte sova mer..

det var min lördag!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0