datorer är fan inte våran grej..

   

kommer nog inte blogga så mycket på några dagar, det är nämligen så att min laddare till datorn har gått sönder och datan dör om 2 timmar.. en dag(igår) när jag skulle dra ur laddaren från datorn råkade jag dra ut hela skiten förutom själva piggen som sitter i datorn, smart va? händer typ bara mig..

och inte nog med det så har min data i skolan också gått sönder.. roligt va? :)

fan jag har alltid otur med datorer, jag sabbar dom typ alltid. likaså min lillesyster, hon ändrade lödsenordet till hennes data förut för att vi inte skulle komma in på den. hon valde hennes killes namn, dagen efter hade hon glömt hur han stavades och vår granne fick komma och hacka sig in på den, hahaha.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0