dag 4 - en dålig vana

vi bestämde ju att köra en lista som gick ut på att skriva om en sak varje dag(listan där nere). eftersom att jag har varit borta och inte kunnat skriva blogg trodde jag att Sabina skulle göra det, men tydligen inte?

aja, just nu är vi inne på dag fyra så tänkte skriva om en dålig vana jag har. min dåliga vana är väldigt äcklig, något som jag har försökt att sluta med väldigt många gånger man aldrig kunna hållt mig. jag biter nämligen på naglarna :( buhuh! men någon gång ska jag ta tag i det här och sluta föralltid. de ser ut som mans händer och det är kanske inte så snyggt att ha så när jag ska förlova mig i framtiden.

det är faktiskt svårare än man tror, för när jag spelar matcher så biter jag utan att tänka på det, samma sak när jag blir nervös.

det där var min äckliga vana! skriver om visby senare. just nu är jag jätteglad för jag vet vad jag ska klä ut mig till på maskeradfesten!!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0