2010.11.28

tänkte ta och berätta om min fredag av det jag minns, lite minnesluckor finns.

var först hos mig med jessie, albin, alex och august. tog bussen till hällby med massa folk. kom fram festen började dricka och hade kul. sen minns jag allt i början men sen är det lite svart överallt och minns inte vilken ordning allt hände. men älsklingen blev riktigt dålig började spy och var helt borta... stod och håll i han ute men sen tuppade han av så jag tappar han i marken och flyger över han fick lite panik då så rullade bort och alla kom för att hjälpa.. men han blev hämtad iallafall och fick åka till akuten men han mår bra nu som tur är! blev ledsen ett tag men tack alla söta personer som pratade med mig. gick in och var med alla och störd som jag är ställer sig jag och alex oss på bordet och börjar dansa och hans tröja åkte av haha, har fått höra att folk stod och tog kort haha inget jag minns. haha jessie flög omkull där ute när jag skulle öppna skumpan. men sen är det ganska svart efter det kommer ihåg att vi väntade på bussen sen var på stan och träffade jimmy och dom. åkte hem. la mig i sängen och däckade!

ja det var min kväll hade en riktigt roliga stunder och andra mindre stunder.. har hört att jag ramlat om kull ett antal gånger igår haha men minns inte ens en enda gång av dom x).

- nu ska jag kolla film med min puss gurka jessie :) <3

puss på älsklingen
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0