ska plugga hela natten om det behövs

sitter i mammas säng och skriver klart uppsatserna(hon sover i mitt rum och jag sover i hennes inatt), är snart klar med ena sen har jag en kvar!! åhh jag är så störd att jag inte har gjort dom klart tidigare. men måste göra dom klart till imorgon så nu får jag börja rappa på annars kommer jag få sitta här hela natten.
ben and jerry och energi drink håll mig på topp nu!

var ju i parkenbadet idag med klassen FAN VA SKÖNT DET VAR ATT BADA!! trivs jätte bra i vatten och älskar att simma! hauta&jag var kvar sist av alla haha ! :D bakisen försvann när jag badade ska börja simma när jag är bakis härdan efter haha (y)!

nej nu har jag inte tid med det här! sov så gott alla, för det kommer iallafall jag inte att göra..

puss på att jag kommer vara död imorgon
 /b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0