sjuk?..

tror jag håller på bli sjuk inte kul :(( har jätte ont i halsen och är snorig. men får stå ut har två dar kvar av skolan sen kan jag vilka upp mig :). har varit i skolan idag skulle iäntligen ut och springa efter men struntade i det efter som jag mår så här.. sov en stund på dan kändes riktigt bra. just nu sitter jag och kollar på tv ska börja fixa mig sen sova.

härdan efter ska jag bara fokusera på
- springa
- skolan (inte långt kvar till sommarlov)
- mina underbar vänner
- familj/släkt

RESTEN KAN DRA ÅT HELVETE PUSS

/b

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter finemang bina! pusspuss/hauti

2010-05-11 @ 17:34:27
Postat av: jessie

du får krya på dig gumman! puss på dig gullunge<3

2010-05-11 @ 22:37:42
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0