shot

var igår och firade misse&yassie :) GRATTIS I EFTERSKOTT! jag blev in låst på toan när vi skulle till bussen. varför är det alltid jag som råkar ut för sånna saker. men daniel fick upp dörren på nån minut :) tack. Drog till dannes med alla :) drack 6shotar, en cider plus att jag blev bjuden på en öl av en kille som jag har träffat förut. var där i några timmar med alla sen drog vi till harrys. på vägen dig så trodde min bodygard (som han kallade sig) att en kille slog mig på arlset hahah det var inte långt ifrån att han skulle skalla honom men då vände tjejen så var det inte ens jag hahahahah! var på harrys ett tag var ganska kul fanns riktigt snygga killar där ;) och riktiga äckelgubbar.. mötte jimmy, jocke och tim, jag drog med dom till royal oaks men drog typ direkt för orkade inte vara kvar. mötte mamma&irkku vi åt sen drog vi hem. tjaffsade med en kille sen tro inte att du kan förolämpa mig och sen försöka få mig att komma och träffa dig. NEJ TACK INTE INTRESSERAD!

puss på plugga nu sen ut och springa
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0