segt


sitter här hemma väntar på att tiden ska gå snabbare så jag kan cykla till skolan för att ha 2 lektioner. har redan varit i skolan på morgonen men gjorde bara proven sen börjar jag inte förrän 2 något igen så drog hem :). klantig som jag är tappade jag bort mobilen i morse :/ men hittade den på gräsmattan när jag var på väg hem från skolan. tur att ingen hittade den innan mig haha!

efter skolan måste jag plugga massa sen ut och springa så vet inte om jag kommer blogga något mera idag :)

JESSIE BIKININ HAR KOMMIT SÅ DU VET! :) <3

puss på min mobil
/b


Kommentarer
Postat av: karro

Hahah fyfan vad klantig :D men tur att du hittade mobilen innan någon annan gjorde det ;)<3

2010-05-03 @ 12:43:57
URL: http://karolinaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0