på med shorts för första gången i år

blev hemma idag från skolan hade riktigt ont i svanken/ryggen när jag vaknade. var tvungen att hålla mig vaken tills jag kunde ringa och beställa tid till en grej. när jag var klar med samtalet kollar jag mot jessie fan va gullig hon var hon låg och små log i sömnen haha så frågade jag henne vad hon log åt då sa hon att det var en bäbis, hahaha fan va söt :D ! gick upp och tog en ipren sen la jag mig och sov igen. kändes mycket bättre när jag vaknade (y)

har varit jätte fint väder ute så drog till rotoffs med mamma&jessie, åkte till willys efter vi vart där en stund. sen cyklade vi hem. senare drog jag ut och sprang slog nytt rekord 5.20 :D. men imorgon ska jag börja springa 2.25 med jessie :) hoppas jag verkligen klarar det!


 blir så irriterad på vissa. ni är ju pinsama haha! fan kan ni inte få något utan att säga massa bullshit? verkar inte så. sorry tänker inte tro på något ni säger till mig. NU när jag inte ens bryr mig längre då hör ni av er HAHA inte lite komiskt. x)

BILDER FRÅN IDAG KOMMER IMORGON SKA SOVA NU

puss på att sommaren är här
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0