morgonen molningt, eftermiddan SOL


(skabbbbbbbbbbbbbbiga bilder men man får bjuda på sig)

ska börja fixa mig för att sova nu är ganska trött fast jag sov på dagen ;/ har en huvudvärk som inte vill försvinna..
idag var jag i skolan hade muntligt föredrag gick ganska bra :) hade matteprov kändes som jag inte fattade nåt som stog på pappret.. jag har fattat allt jag har gjort i matteboken och det vi har gått igenom på tavlan, men när jag såg provpappret var det som att det stog på ett annat språk haha irriterande. hade idrott gjorde inte speciellt mycket orkade knappt nåt pgr av värmen!! tror jag har fått lite färg i ansiktet när vi satt ute i tunavallen.

Skulle iäntligen åkt till balsta idag var återträff på basklass men orkade verkligen inte är jätte trött ofta nu, eftersom det är så mycket innan sommarlovet och sen försvinner massa lektioner så känns ganska stressigt i mellan åt.

imorgon är det tänkt att jag&jessie ska sitta i rotoffsparken och dricka. försöker fixa dit folk, SÅ det är bara att komma :D imorgon vi är där om det är fint väder!

puss på att det är sommarlov snart
/b

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha så jag fick inte vara med längre eller? :p/hauta

2010-05-20 @ 23:39:23
Postat av: sabinaleinonen

joo :D

2010-05-21 @ 13:39:57
URL: http://sabinaleinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0