höhöö.

idag har jag varit i skolan, plugga med Jullan efter sen vart det solning.

jag och Amanda drog sen och kolla på min systers teater. väldigt roligt faktiskt! och sen vart man helt chockad att en typ mini gangster sjöng den låten every night in my dreams i see you i feel you, kommer inte på vad den heter, skit bra! håret reste sig, hehe! sen försökte vi ragga upp folk till rotofs men de blev jag och lilla Hauta som satte oss där. lite små kallt vid nio så vi åkte hem och gjorde en lista på vad man kan göra då de är fult eller fint väder i sommar. ni vet oss utan sommarjobb vill ju också ha något att göra :) hatar att vara rastlös.

men nu ska jag krypa ner hos mamma och mattis, imorgon har jag sov morgon men ska ändå upp och plugga eftersom jag inte hann det idag(!!!!!!!).


ett år gammal bild på mig och sötnöt blondie Hauti.

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0