bakisssssss......

sitter i datasalen just nu med ida sandy och hauta. mår så jävla dåligt just nu :((((( är bakis och har knappt sovit en timme inatt..

igår drog sandy och jag till Royal Oak för att göra erika sälskap drack lite. senare drog sandy och jag till harrys drack lite mera och blev bjuden på vodkaredbull TACK!, fast att han dampade sen dryga jävel! Vi drog när det stängde, träffade jocke på vägen. gick runt på torget ja gjorde typ inget  sen drog vi tre hem till mig och sov. fast sov typ knappt en timme tror jag... :( så är helt död nu..! vi fick skjuss av morfar i morse till skolan, tack.

orkar verkligen inte skriva mera för tangentbordet är cp! ska snart till parkenbadet för att lägga mig där och sova tills idrotten börjar.

puss idioten NOT
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0