bakissssss

ligger här i sängen kom nyss hem för några min sen :). har varit på stan och kollat på misses karate!
mår skit just nu men man mår ju som man förtjänar! går dagen/natten var riktigt kul :) var i rotoffs först sen drog vi men jag gick tbx till andre och alla. seppi och jag drog till krogen sen kom alla andra killarna dit :) satt på ute serveringen det var riktigt varmt (y). drog från krogen med seppi och nån mer. sen var det lite saker som hände, så snuten kom. kom hem runt 5 med seppi. haha fan va full jag var!!
 
hade gått in till mamma och sagt!
- jag är för full för det här
hahaha omg kommer inte ens ihåg det!

vad händer idag gottfolk? hör av er om ni vill hitta på något! (dricka)

puss på igår
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0