HAUTI



Tjatja bloggen, Hauta här! höhö. Faktiskt första gången jag bloggar. Trots att mina vänner ständigt tjatar att jag måste skaffa en blogg så låter jag bli :p Men för Jessicas skull slänger jag in ett skrattretande inlägg.

Folk som känner mig vet att jag ÄLSKAR mat, hehe. Så nu nu måste jag rekommendera ett ypperligt bra lunchställe som jag och mina vänner Jessica&Karro besökte idag. Your Choice heter det och ligger på Kungsgatan, alldeles brevid EGO. YC hade en mycket fräsch inredning, trevlig personal, bra priser och sjukt god mat! Det de huvudsakligen serverar är sallader och pasta med flertal olika såser att välja bland. Men de har även tacogratäng och lasagne om jag kommer ihåg rätt. Så skippa Pasta Huset, där här är så mycket bättre. Så tar er till Your Choice, dem behöver lite kunder! Höhö.

Allt för mig tror jag.. Jessica tjatar om att jag ska vara med på deras basketträning men får se hur det blir med den saken.

Hauta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0