space

va fan är det som händer i den här jävla stan? asså seriöst!

jag börjar tröttna på allt det här nu sorry jag har ingen energi till att bry mig om folk längre. det var ni som stötte på mig inte jag på er, visst jag har lagt ner en viss energi på några andra killar men ingen av er tre! tro inte att jag tar i mot allt för det gör jag inte, jag ger tbx för eller senare! och nu jävlar har jag fått nog på er alla jävla falska människor som inte går och lita på sen alla ni killar som har problem leave me alone! NU TÄNKER JAG LEVA LIVET TILL FULLT UTAN ER OCH ERAN SKIT!

LÄNGTAR till lovet blir nog att jag åker till västerås och festar där. ny stad nya möjligheter!

puss på att jag tar mig själv från och med nu i första hand ingen annan
/b

Kommentarer
Postat av: jessie

det låter skit bra binis!!

2010-03-22 @ 18:48:04
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0