sjuka människor det finns.

alltså fattar mig inte på Jerry Springer, ni vet tv programet. alla som är med där måste vara psykiskt sjuka eller nått. för vilken normal människa visar könsorganet, rumpan eller sina tuttar så fort dom blir arga? det sjukaste är att när dom gör det skricker dom i know you want this!! fattar inte hur man kan göra det. för inte ens för hundra miljoner skulle jag vilja ha det dom visar! blir illamående för fan. och hur kan man vara så okänslig? tycker synd om dom stackarna som blir helt jävla förkrossade. att deras partner är otrogna, transor, homosexuella, strippor m.m. är man inte mogen/modig nog för att säga det i verkligheten?

jag fattar inte, och kommer nog aldrig göra det. men de går inte att sluta kolla för det ger mig fan ett gott skratt!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0