i love when you text me first, cus then i know your thinking about me.

tjenare. känner att det inte blir så mycket uppdatering här på bloggen längre, vet inte varför, det bara är så helt enkelt. om ca 10min är det dags för administrations prov för min del, sen ska jag iväg till min kära vän Sabina. ikväll blir det en tripp till solariumet, kanske inte behövs för tillfället men varför inte? sen får jag inte glömma desperates housewives!♥



ge min sommar snälla, behöver lite sommar och värme i allt depp just nu. fan vad snygga sommar kläder det finns btw.

hörs
j

Kommentarer
Postat av: mia

ursäkta mig, men vad är snyggt på nr tre? haha, ja okej linnet isåfall. men herreminskapare vilka fula jeans :S

2010-03-23 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0