I am human and I need to be loved Just like everybody else does

idag var jag hemma eftersom jag var trött :/ (ska till sjukhuset på torsdag för att kolla upp det) har kollat veronica mars och bara tagit det lungt. drog ut med mamma, gick till hemköp och solade med. vi gick till mormor&morfar efter hemköp alltid lika trevligt att träffa dom, ÄLSKAR ER! söta pricken var där han har klippt sig jätte fint :) . ska börja sova nu ska till praktiken i morgon sen till psykologin och efter det till frissan ska klippa håret och färga min fula utväxt ↓ inte för att det syns så bra på bilden man ser jätte mycket om man lyfter..



om 8 dar fyller jag 18 :D

puss
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0