hemma nu


eller har varit hemma lite mer 2timmar. kom till akuten halv 7 fick komma in ganska tidigt hon tog blodprover och kollade lite annat, fan va jag skrek när hon tog blodprov gjorde så jävla ont hon fick knappt ut något så gjorde tre nya en på sidan blodkärlet sprack inte skönt.. fick sitta i ett rum och ligga i en säng i flera timmar mamma var med. kände mig svimfärdig ett tag när hon håll på med att ta blod senare snurrade allt ett tag. pratade med doktorn efter flera timmar fick dra hem han trodde det kunde vara nåt virus som jag är på väg att få ;/ ..

ska kolla på veronica mars klart nu min nya drog! har kollat på det nu när jag har varit hemma..

puss & godnatt
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0