helt slut


sitter här vid datan ska borsta tänderna sen börja sova är jätte trött

 

har varit på praktiken idag men gick vid 1 tiden till skolan hade ju psykologi det var bara jag och emilia på lektionen hahaha helt sjukt men det var skönt också. när jag slutade går jag ut vid byggnad 1 det var is på alla jävla trappsteg tror ni inte jag flyger omkull och slår i knät plus att jag har mina tights med hål så började blö inte kul. mötte mamma sen gick vi till frissan jätte skönt att utväxten är fixad nu och blev riktigt nöjd :)! ↓


 
(ursäkta bilden men det ska vara fokus på mitt hår inget annat)

vi drog och åt på first choice (vet inte riktigt hur det stavas) men gott vare, orkade inte allt eftersom det var så stor portion. vi åkte till mormor&morfar var där en liten stund gick hem och vi har bara tagit det lungt nu.

puss
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0