gissa vad jag gör nu



ligger i sängen och mår skit. det slår aldrig fel!!! äter alvedon, zyx citron(mot halsen) och tea. har lite feber och skit ont i halsen kan knappt svälja.. försöker ta det lungt kolla på serie(blade) på datan vill friskna till, till imorgon eftersom folk ska komma :) <33!
 
var på praktiken idag gillar int stället så mycket dom sitter bara och snackar skit om folk 24h och massa. gick och sola med mamma efter jag hade slutat sen till stan och sen hem. när jag kom hem såg jag att jag hade fått brev från polisen KUL, ska på förhör på onsdag orka... jaja måste ju, orkar i äntligen inte ställa upp ett piss för dig men jag är mognare än dig så gör det för den personen du var mot mig förut inte för hur du har bettet dig på senaste tiden.

puss på i morgon
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0