!

alltså jag hatar det vi gör i skolan just nu. har någon teater pojke (som är jätte rolig faktiskt!) som ska lära oss att.. helt ärligt så vet jag inte. han spelar iallafall teater och liknande. så han gör övningar med oss i skolan och jag är lika nervös inför varje lektion. för han tar två från klassen som ska gå up och inprovicera en scen. alltså tycker sånt är jätte pinsamt. okej om jag hade haft ett manus men fan inte nu. ursh det är hemskt.

p.s blir irriterad på alla som tjatar på att dom måste fixa strand kroppen till sommar. anal. vem fan bryr sig? inte så att man glor på hur alla ser ut när man är på stranden, eller vad vet jag vad ni gör. jag är där för att sola och bada. för jag skiter i om dom är stora, snea, tunna, fläckiga m.m. d.s



j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0