då var det helg igen

inte blivit så mycket uppdatering, har haft mycket för mig. och kommer att ha mycket för mig hela helgen så blir nog inte mycket då heller, har nämligen USM i helgen. steg 3, vilket innebär att vi är bland dom åtta bästa lagen i Sverige u18. känns jävligt bra! har då tränat dom senaste dagarna inför detta. imorgon ska jag fira Amanda också. handlade lite busiga presenter idag på stan!

ger er en fin bild på världens skönaste person, Julia Lindskog! hon var lite glad för sin shan-autograf.


ikväll ska min syster och jag moffa till lets dance och solsidan, kan inte bli bättre!

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

busiga presenter? ;O nu blev jag nyfiken :p och lite rädd, haha<3 /hauta

2010-03-05 @ 19:00:00
Postat av: julia

haha, jag är grymt stolt över den där autografen. du är världens skönaste tjej<3

2010-03-06 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0