royal oak


drog igår till royal med suss sen kom barbie dit med hennes kille och flera. fredrik och svinto kom också, drog med dom två på fest för suss skulle "hem" ;). var på festen ett tag sen drog vi med allie och en nån kille som jag ej kommer ihåg namnet på till Mc Donalds. fick skjus hem efter :). helt okej kväll!
hahaha fan vad alla frågade hela tiden om oss och massa x). pinsam situation!...

idag har jag varit på stan med mamma&jonna åt i stadspaken för en stund sen och nu ska jag börja plugga.

→ jag tycker det inte är något man bestämmer det ska bara hända när det känns bra, men det är min åsikt.

puss på att jag ska till grönalund den 20
/b

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh längtar till grönan :D<3/hauta

2010-06-06 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0