långt inlägg om bornholm!!!!!!!!

jag vet inte hur många timmar vi har setat i bilen, hur många tidningar vi läst eller hur mycket godis/chips vi har käkat men mycket är det. nästan omöjligt att räkna till. nu är jag hemma efter en bra, fin och rolig vecka(9dagar) på Bornholm. jag har faktiskt saknat min säng, ögonbrynsnopprare, facebook, katterna och mina vänner!

vi har gått strandpromenad varjekväll, sätt ett hus brinn upp, regnat bort, lekt som barn i vågorna, ätit massa mat, shoppat, badat i världens minsta badhus, skrattat så vi gråtit, kollat på hela sesong 1 av prison break, kollat alla avsnitt på full frys, fått tick i magen, gråtit, bråkat, tagit bilder, sovit i världens hårdaste säng, spelat kort och massa mer!

jag säger det igen, Hanna är den sjukaste människan jag har träffat!








nu har jag delat ut karamell stångar åt alla och snart kommer mamma hem från jobbet! imorgon åker hon, sen när hon kommer hem åker jag. så de ska bli kul att få träffa henne en stund innan man somnar, saknat henne mycket!

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0