tack så mycket mamma och pappa



varför är man inte 18 för? då skulle man slippa vänta tills helgen kommer och kunna gå ut och supa sen dra på krogen på en onsdag. trodde fan inte jag skulle tycka det var så jobbigt att mina två bästa vänner är 18 och inte jag, men de är sjukt jobbigt! man vill ju inte dra hem efter för festen, haha. men hoppas dom får det roligt och jag lovar att jag slår ihjäl dom ifall dom tröttnar på krogen innan jag kommer ut!

får istället göra annat kul och umgås med mina små vänner Jonsson och Hauta, vi ska kolla på fotboll. vet inte vilka jag hejar på. Torres har blivit sååååååååå ful!!

Kommentarer
Postat av: mia

du får gå ut med mig! för jag har fan inte tröttnat, går aldrig ut längre förutom när jag jobbar :D

2010-07-07 @ 19:30:58
Postat av: Anonym

håller med dig längtar som fan!! MEN vad vi ska röjja sen muhahahha! /hauta

2010-07-08 @ 19:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0