sjuk......

ligger här i soffan helt död, drog inte till arvika. orkade verkligen inte dra eftersom jag mådde sämre i morse. när jag skulle försöka somna om inatt eller igår natt blir det ju eftersom klockan är efter tolv kollade jag febern hade 39 vaknade igen vid 5 tiden hade 39 då med och svettades som bara den gick upp och tog alvedon försökte somna om vaknade någon timme senare svettades ännu mera inte kul. HATAR ATT VARA SJUK!!

har inte gjort mycket har verkligen knappt orkat rörat på mig, teven och boken som jag köpte igår (som jag läste klart) har jag försökt roat mig med. jag jätte ont i halsen kan knappt svälja och känns som jag ska börja gråta när som helst bara för jag har så ont. har inte fått ner mycket att äta 3kakor, jätte lite ostbågar sen 2 billy pizzor. mår jätte illa 24h så känner mig inte ens sugen på att få ner något.....

hoppas verkligen jag blir frisk snart för ska börjar sommajobba på måndag!

JAG VET VILKET NEGATIVT INLÄGG DET BLEV MEN JAG FÅR FAKTIS KLAGA HUR MYCKET JAG VILL NU SOM JAG MÅR OCH FÖR ATT JAG MISSAR ATT FÖLJA MED TILL ARVIKA!!!!!!!!!!!!!

puss nej tack orkar inte det
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0