mys kväll med bästa

ikväll blir det första gången på länge som jag myser med mina tjejor! amandorna är lediga imorgon så vi ska dansa(???) hela kvällen/natten. imorgon kommer även familjen hem, ska bli skönt. längtar inte tills man bli stor då man måste göra mat nästan hela tiden för att min mage kurrar 24. lite illa när lillesystern i familjen måste göra mat åt storesystern på 20år.. det var lite halv läskigt att sova inatt, fick sova i källaren för att man svettas bort på dom andra ställerna i huset och för att det inte var illa nog så drömmer man en marddröm! på onsdag är det arvikafestivalen som gäller! skit kul!


detta är min 20åriga syster som jag får mata när mami och papi är borta!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0