juste

kommer ni ihåg att dom på akuten och vårdcentralen hade jätte svårt att ta blodprov från mig förut. helt sjukt nu är det helt tvärtom när hon tog blodprov i armväcket i måndags gick det jätte bra fick pappers bit och tejp över tror ni inte det börja typ läcka igenom, och idag skäms som fan varje gång jag har fått gått in till provrummet är det alltid samma kille som ska ta proverna på mig och idag när han tog stick i fingret så börjar det forsa blod helt sjukt och pinsamt han fick blod på sig jag fick blod på hela handen och på benet, fick gå och lägga fingret under vattnet för att få bort allt blod.. haha skäms att gå dit igen!, det han säger när allt blod kommer är något om blodbad haha pinsamt.

fattar inget förut fick dom knappt något blod alls, dom var tvungen att sticka flera gånger och nu kommer det MASSA blod.

/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0