första dagen på sommarjobbet

är verkligen jätte glad att jag hamnade på den avdelning jag hamnade på, för om jag inte hade gjort det hade jag inte fått vara med daniel! haha att jobba med han är hur kul som helst! dom här veckorna kommer gå jätte snabbt :D eftersom vi har så kul där.
när jag kom hem efter jobbet idag var jag helt död och trött, somnade till i någon timme.. skulle iäntligen ut och springa idag men hade ingen ork till det!

imorgon blir det jobbet sen till tunapark ska handla skor. ska till parken zoo för att kolla på kattnatta vid 7tiden och efter det ska jag med janiina och sandy till krogen men ska inte dricka eftersom jag ska jobba dagen efter.

JESSICA SAKNAR DIG!! KOM HEM NU TACK! :(

puss på sommarjobbet
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0