bullshit

this is over! över 3 månader sist man hörde något av dig.
du kan glömma mig. hon kommer förstå mig när hon blir äldre och hon kommer förlåta mig för att jag inte alltid fanns där. men jag har funnits där mer för henne än vad du gjorde för mig.

jag skulle faktis klarat mig bra utan dom 8 åren vi har , för när jag fick dig förlorade 5 personer som alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta, dom var där istället för dig och jag tackar dom för det. dom var min familj och dom försvann tack vare dig!

du säger att du älskar mig. vafan lägger du inte ner lite energi på mig om du gör det?


/b

Kommentarer
Postat av: Karro

<3 finns för dig

2010-07-16 @ 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0