börjar somma jobba på måndag



fre: drog till vårdcentralen fick medecin drog till stan efter vara där med mamma, åkte hem för att sola med karro utan för mig. senare var vi med jonsson och några till. blev tråkigt så alla drog och jag cyklade till thälla skulle till en kille. vart massa problem men träffade han till slut så drog hem till han. kollade film eller jag kollade han somnade som vanligt, väckte han eftersom han missade hela filmen och det är inte det lättaste att få han att vakna till. somnade säkert runt 5 om inte senare alltid får man lite sömn när man är där.

lör: kom hem och la mig å sov direkt skit trött. jessie kom över saknat dig. och nu sova.

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0