2010.07.21

är fortfarand sjuk suger som fan, skulle ju börjat sommarjobba i måndags men blev ju inte så...

fredag; var på vårdcentralen tog halsprov, visade inget så fick ta stick i fingret min snabbsänka var på 78 ska ligga på 10. fick pencellin.

måndag; kände mig inte bättre så fick åka till vårdcentralen igen. tog stick i fingret igen min snabbsänka hade gått ner till 40 nått. så dom ville inte byta medecin.

onsdag/idag; fortfarande inte kännt mig bättre så fick åka till vårdcentralen tredje gången, tog stick i provet igen hade gått upp till 55. och doktorn vet inte vad det är för fel på mig, men fick ny medecin sen fick jag ta mer blodprov.

så nu är det så här jag får inte vara i solen på minst 2veckor pgr av min medecin SKIT KUL!!! och jag är redan blek i ansiktet för jag är sjuk....

och sen ska jag få åka i morgon/torsdag eller på fredag till sjukhuset(öron näsa hals mottagningen) eftersom dom ska försöka ta reda på vad det är för fel med mig..

JAG HATAR DET HÄR SOMMARLOVET!!!! DET ÄNDA JAG GÖR OM DAGARNA ÄR LIGGER I SÄNGEN KUL NEJ !!!

/b

Kommentarer
Postat av: mia

du är inte ensam! har legat i sängen sen i måndags med lunginflammation, yey... är också likblek. krya på dig iallafall och hoppas dom hittar vad problemet är :)

2010-07-22 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0