yes no 8



Vitamin Well defence smakar gott och är bra för kroppen med!

Vaseline healthy hand & nail
bästa hand och nagelbands salva som jag har använt är typ beroende av den nu när mina händer är så torra nu när det är vinter.





Snön, snälla nu räcker det tror nog att 90% av befolkningen har tröttnat på snön!

Bussarna inte värdens roligaste att åka i dom på morgorna när man ska till skolan för det är så jävla mycket folk så man knappt får plats och måste stå och trängas. Sen blir det inte heller bättre att jag har sån sjukt dålig balans när jag står i bussen ramlade nästan i en tjejs knä när hon satt i fredags! Det är inte precis så att jag kan gå till skolan nu när det är så här kallt och mycket snö sen cykla går inte så bra heller för all snö..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0