THAILAND I MITT ♥


fet jag vet, bjuder med tankte på ansiktet


för exakt ett år sen åkte jag till Thailand. vid den här tiden satt jag och väntade på flyget i arlanda, var så sjukt flygrädd då också. tänk att jag alltid ska vara sån mes? känns som det var nyss jag kom hem därifrån. snacka om att jag var brun när jag kom hem! vill tillbaka och har velat det sen jag var där :( nån dag ska jag fan åka ditt igen.

gjorde ju hårförlägning där. satt i några timmar och bara stirra. varken hon eller jag kunde engelska, haha. jätte fint till en början innan den där skiten klumpade ihop och jag fick två feta tover! INTE OKEJ. skoja, är skit trött och om några timmar har jag träning. om jag ska vara med, mår rätt bad alltså.

j


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mitt är skit tunt nu och allt håller på att ramla av :( miss you, måste ses snarast! <3

2010-01-13 @ 18:19:59
Postat av: jessica

om det är du hauta så är ditt hår jätte fint ju!:) ja de måste vi verkligen<3

2010-01-13 @ 18:29:06
URL: http://jessiebina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj glömmer alltid skriva att det är jag :( hhaahhahah ne du ska se det nu, förfärligt är vad det är. har tappat jätte mycket. vad ska du göra på lördag? :)<3<3

2010-01-14 @ 17:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0