paj

den här dagen är ingen bra dag;
- skulle få skjuss men batteriet dog
- tog bussen var försenad
- utanför skolan kommer en bil från skolgården som håll på att köra på mig
- glömde penna hemma
- glömde häftet i skåpet så var tvungen att gå tbx och hämta det
- haft ont i huvet HELA dagen!!!!
- fick vänta i typ 1tim innan jag fick ta mina sprutor
- orkar inte ens blogga för jag mår så dåligt
- orkar inte kolla på paridase hotel som är i kväll..
- & nu ska jag fixa mig och SOVA!

puss på jessie för har haft en trevlig dag med henne idag (tack för att du följde med till sjukhuset)! <3
/b


Kommentarer
Postat av: jessica

PUSS och tack själv!<3

2010-01-13 @ 07:45:53
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0